  • Data: 2010-06-17 09:05:46
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamontowałem akrylową bo moja Pani swierdziła ze ładna. Dla mnie to
    > nieporozumienie. Pomijajac problemy z montażem (bo te wanny nie trzymaja
    > wymiarów) to teraz trzeba sie z nia obchodzic jak z jajkiem.

    > Załuję, że nie kupilem
    > wanny stalowej kaldewei.

    Wspominałem już, że miałm wannę w poprzednim domu.
    I do dziś nie wiem, jaka to była wanna. Wydawało mi się, że akrylowa, bo
    zdecydowanie była "ciepła", zawsze sidanie w niej nigdy nie było przykre.
    akle z kolei nie była ona "miękka", czy "plastyczna" tak jak akrylowe.
    więc może była to blaszana/stalowa w ociepleniu? - Czy takie rzeczy są
    praktykowane?

    > Kup zwykla z zaworem kulowym ale
    > dobrej firmy, np. Grohe.

    Dziekuję za podanie przykładowej marki, na tym nie znam się zupełnie.