    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Date: Fri, 23 Dec 2011 10:15:55 +0100

    news:60fcf9b1-9091-4344-9b90-b0c0b9f99e4d@p20g2000vb
    m.googlegroups.com...
    On 23 Gru, 09:34, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    >Wypozyczalnie DVD pozamykali ? :)

    >Mam wrazenie ze narzekasz dla samego narzekania. Albo poprostu za
    >bardzo liczysz na innych. Rusz tylek sprzed kompa i zrob cos sam zeby
    >te swieta byly "jak kiedys" ;) Kiedys to nic nie bylo - i to bylo
    >fajne ? Stanie w kolejce za szynka bylo fajne ? Nikt Ci nie kaze
    >wchodzic razem z tlumem w szal zakupowy. Nie chcesz - nie kupujesz.

    Nie zrozumiełeś mnie wogóle. Nie chodzi mi o to, że bez względu na wszystko
    samemu można urządzić sobie święta. Pisze o tym że wszystko schodzi na psy.
    Jakość jedzenia, program TV, wychowanie dzieci. Owszem mogę się uprzeć
    zrobić samemu szyneczkę ale muszę zainwestować w sprzęt, mogę leciec do
    wypożyczalni ale muszę wsiąść w auto i jechać. I najtrudniejsze chyba, mogę
    zmusić dzieci do prawdziwego przezywania świąt a nie tylko do chwili
    rozpakowania prezentów ale otoczenie ma większy wpływ niż ja.
    Dawniej nie musiałem ruszać tyłka. TV mimo że komunistyczna znalazłe miejsce
    na święta, nie uświadczyłeś piorących mózgi reklam i nie musiałem szukac
    alternatywy w wypożyczalni. W sklepie po odstaniu swojego kupowałem
    pełnowartościową szynkę a nie wypchane coś. Wiem co to była komuna, wiem że
    to był zły okres i wiem jak w dupę dostał naród w okresie komuny. Ale wiele
    pozytywnych cech też tamte czasy miały. Szkoda że te pozytywne cechy zostały
    zniszczone.

    Marek