  • Data: 2017-08-09 19:29:11
    Temat: Re: Mało prundu w sieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kris napisał:

    > Czy to nie Ty chwaliłeś sąsiada że przyszedł z do Ciebie do akceptacji
    > z projektem swego domu?

    Tak, ja. Uznałem to nawet za normalne zachowanie -- a to o wiele więcej
    niż specjalna pochwała.

    > W Puszczy Białowieskiej za akceptacją Szyszki miejsce być może pod coś
    > takiego robią:
    > http://www.fachowyelektryk.pl/images/technologie/odn
    awialne-zrodla-energii/prad-ze-slonca-pare-slow-o-pa
    nelach-fotowoltaicznych/prad-ze-slonca-pare-slow-o-p
    anelach-fotowoltaicznych.jpg

    > Nic ohydnego- czarne prostokąciki;)

    Jakoś niewyraźnie się to zdjęcie wyświetla u mnie na komputerze. To pod
    spodem to jest połać dachowa czyjegoś domu?

    Jarek

    --
    -- Hmm, ha, aha! O! Co to są te?
    -- Spółdzielcze punktowce.