    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki,pl.rec.dom
    Subject: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Date: Mon, 8 Nov 2010 23:36:46 -0800 (PST)

    > Lepsze slumsy od mieszkań finansowanych za Twoje i moje pieniądze.

    Wiesz ja zupełnie nie rozumie czemu Państwo/gmina/miasto ma zapewnić
    lokal komukolwiek i czemu ma to być normalne mieszkanie.

    Osobiście uważam że osoby których nie stać na zakup mieszkania/
    wynajęcie mieszkania powinny otrzymać pomoc od państwa/miasta/gminy
    ale nie powinny być to samodzielne mieszkania.

    Osobiście uważam że powinny być to takie jakby "hotele" , czyli każda
    rodzina miała by mały pokój , kuchnia i łazienka była by wspólna.
    Standard takiego mieszkania powinie być niższy ...

    Najbardziej wkurzające jest to że tam gdzie chciałem kupić kiedyś nowe
    mieszkanie i wydac całe oszczędnosci mojego zycia , miasto zbudowało
    kilka bloków socjalnych o takim samym jak nie wyższym standardzie niż
    bloki wybudowane przez developera w których aby ludzie mogli tam
    zamieszkać brali kredyty na kilkadziesiąt lat ...

    A miasto te mieszkania socjalne oddała pijakom , menelom , osobom
    które nie potrafią nawet utrzymać "darmowego" mieszkania.

    Soorry , ale niektórych ludziom jedynie co się należy to kopniak w
    dupę i niech idą do pracy , a jak nie to mogą mieszkać u "brata
    Alberta" lub w innej noclegowni ...

    Taka ta "nasza polska" sprawiedliwość. "Normalni" pracują , harują ,
    biorą kredyty i kupują mieszkania lub tułają się po wynajmowanych
    mieszkaniach a menele otrzymują nowe mieszkania za darmo które i tak
    niszczą ...

    A mieszkania na działkach ,które nie są przystosowane do ciągłego
    mieszkania to zwykłe cwaniactwo. Niestety nikt nie ma "jaj" aby ludzi
    z tych działek powywalać a bez problemu da się to zrobić bo w zapisie
    jest że na tych działkach nie można mieszkać i długo przebywać ...