eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Mon, 7 Mar 2016 11:38:32 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <56dd5a25$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1457347109 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 698 213.92.229.127:50461
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511857
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-07 o 11:00, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 10:39:21 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    >> Kilka lat temu spotkałem się z tym zjawiskiem różnej jakości w zależności od
    >> kanału dystrybucji w przypadku elektronarzędzi - wkrętarek akumulatorowych.
    > Znam temet z pierwszej reki du zego producenta pewnych mrożonych produktów.
    Produkty z ich dużym logiem na opakowaniu sa ponad dwukrotnie droższe od tych samych
    produktów robionych dla Lidla np. tylko bez ich loga a gdzieś tam na dole paczki
    "wyprodukowano przez..."
    > Co do jakości są to dokładnie te same produkty z tej samej linii technologicznej o
    żadnym obniżeniu jakości mowy nie ma.
    >
    No i to ma sens. Jaki jest sens sprzedaży pod swoją marką z rozmysłem
    gorszych jakościowo produktów? Przecież np. taki mniej zamożny klient
    kupi takie coś, co mu się rozpadnie po roku, to mając potem większe
    pieniądze, chcąc kupić coś lepszego nigdy nie spojrzy w stronę tej marki
    - moim zdaniem strzał w kolano.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1