  • Data: 2011-11-10 22:34:29
    Temat: Re: Mikrowentylacja to zło ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 10, 8:30 am, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > To co wtedy z nawiewnikami ? Niby zalecane i wymagane ale przecież
    > niczym się nie różnią od roszczelniania okien ...
    > No może jedynie tym że można regulować ilość nawiewanego powietrza a w
    > oknach przy mikrowentylacji mamy tylko dwa stopnie rozszczelnienia ...

    Nawiewniki daja tyle ze w sumie sie zastanawiam czy ma to jakikolwiek
    efekt.
    Ile tam m3/l powietrza na godzine wejdzie per jedno okno? 100l? 200?
    Nie wiem dokladnie, pytam troche z ciekawosci troche zeby sie upewnic.
    Waciki, panie.
    Mikrowentylacja jednak troche dmucha powietrzem. Mozna sprawdzic
    jakims kadzidelkiem czy zapalkami kominiarskimi...

    > Ja u siebie rano mocno wietrzę i widze jak ładnie spada od razu
    > wilgotność , ale później znów rosnie ...
    > Nie jestem pewien ale jak miałem okna rozsczelnione to wilgotnośc w
    > pomieszczeniach była chyba trochę niższa niż teraz gdy okna są
    > zamknięte ...

    Bo wilgoc ci sie wykraplala na zimnych oknach i ich okolicach.
    Pewnie to nie odpowiada za calosc efektu bo powietrze zimne jest
    suchsze ale dosyc dobrze tlumaczy sprawe.

    Zreszta zimą powietrze jest sporo suchsze niz w lato. Co roku ogladam
    to na moich meblach zrobionych z drewna.