  • Data: 2019-11-09 20:55:18
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-08 o 23:14, ToMasz pisze:
    > no właśnie. słabe dachy DWUSPADZISTE?
    Nie rozumiem, kazdy dach może być osłabiony złym wykonaniem,
    ale pewne cechy areodynamiczne jeszcze pogarszają te parametry.

    > cytuje:

    > przeczytaj bez nerwów akapit, 10 głębokich oddechów i jeszcze raz
    > przeczytaj.
    > Wróciłeś? wiem że masz większą wiedzę niż ja. ale podaj jakiś argument.
    > góry, podhale - to nie argument. to obszar gdzie należy sie spodziewać
    > co najmniej metra śniegu - stąd dachy muszą mu stawić opór. i wiatrowi
    > również.
    No i?
    Napisałem wyżej, areodynamika jeżeli do tego pijesz, poza tym dach z
    pokryciem
    dachówką szczególnie betonową (taką mam) musi być bardzo solidny,
    to też zwiększa jego odporność na wiatr.

    > no i co z tego? Pianka jest jedną z warstw termoizolacji, a nie izolacji
    Ok, a to pomarańczowe to co było na tym dachu?
    bo nie wgłębiałem się w film, tylko zerknąłem.

    > natomiast Twoje stwierdzenie, mimo że w 100% prawdziwe i logiczne, nie
    > świadczy o tym ze masz wiedzę na temat dachów. szczególnie płaskich.
    A jaką szczególną wiedzę trzeba mieć wg Ciebie?
    wiem jak się je oblicza i jak izoluje, więc czego nie wiem wg Ciebie?

    --
    Janusz