  • Data: 2019-11-10 10:13:54
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-10 o 10:04, ToMasz pisze:

    > przychodzi małżeństwo do sklepu kupić rower. oglądają, przymierzają i
    > nagle żona mówi - kupmy ten. mąż pyta dla czego? Bo ma ładny dzwonek.
    A Ty byś kupił bo ma dwa błotniki :)

    > Czy żona się zna na rowerach? Wątpię. Ty stwierdziłeś podobnie - pianka
    > nie jest wieczna. masz racje. ale bez pianki ten dach będzie miał taką
    > samą izolacje przeciwdeszczową, a główną wadą płaskich dachów - jak
    > wynika z tego wątku - jest przeciekanie.
    No dotarło, jestem w szoku :)

    > Ja jestem otwarty na każdy pomysł. Serce mi radują memy które są
    > podsumowane hasłem. jeśli wygląda na głupie ale działa, to nie jest
    Wyrosłem już trochę z tego, może dlatego że już za dużo widziałem.

    > głupie. Nie znajdując odpowiedzi na pytanie, kupiłem litr żywicy,
    > wylałem na goły beton i w ten sposób będę sprawdzał czemu ludzie żywicą
    > nie kryją dachów. za parę lat napiszę co wyszło. na razie pół roku - bez
    > objawów starzenia.
    Cieszy mnie to niezmiernie.

    > jeśli projektujesz dachy,
    Nie, nie projektuję, uczyłem się konstrukcji budowlanych, tzn obliczanie
    obciążeń,
    belek, podpartych itd.

    to rozstrzygnij to raz na zawsze. weź jakiś
    > przykładowy dach dwuspadzisty, który masz juz zrobiony (jakiś stary
    > projekt) i pi razy oko  sprawdź jaki jest koszt płaskiego betonowego
    > odpowiednika. Będzie szach mat i koniec sprawy
    Nie, bie będzie bo nie jest mi to do niczego potrzebne, mam masę pracy i
    bardzo
    mało czasu dlatego i tutaj piszę lakonicznie by sie za bardzo nie
    rozwodzić nad tematem,
    poza tym jak to młodzież mówi "mam wyjebane" na to czy kogoś przekonam
    do swoich racji czy nie, ja nie muszę nic nikomu udowadniać.

    --
    Janusz