    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Date: Sun, 10 Nov 2019 10:04:33 +0100

    > A jaką szczególną wiedzę trzeba mieć wg Ciebie?
    > wiem jak się je oblicza i jak izoluje, więc czego nie wiem wg Ciebie?

    przychodzi małżeństwo do sklepu kupić rower. oglądają, przymierzają i
    nagle żona mówi - kupmy ten. mąż pyta dla czego? Bo ma ładny dzwonek.
    Czy żona się zna na rowerach? Wątpię. Ty stwierdziłeś podobnie - pianka
    nie jest wieczna. masz racje. ale bez pianki ten dach będzie miał taką
    samą izolacje przeciwdeszczową, a główną wadą płaskich dachów - jak
    wynika z tego wątku - jest przeciekanie.

    Ja jestem otwarty na każdy pomysł. Serce mi radują memy które są
    podsumowane hasłem. jeśli wygląda na głupie ale działa, to nie jest
    głupie. Nie znajdując odpowiedzi na pytanie, kupiłem litr żywicy,
    wylałem na goły beton i w ten sposób będę sprawdzał czemu ludzie żywicą
    nie kryją dachów. za parę lat napiszę co wyszło. na razie pół roku - bez
    objawów starzenia.
    jeśli projektujesz dachy, to rozstrzygnij to raz na zawsze. weź jakiś
    przykładowy dach dwuspadzisty, który masz juz zrobiony (jakiś stary
    projekt) i pi razy oko sprawdź jaki jest koszt płaskiego betonowego
    odpowiednika. Będzie szach mat i koniec sprawy

    ToMasz