  • Data: 2019-08-13 08:59:53
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 5 Aug 2019 20:40:30 +0200, Myjk

    > Coś nudno się zrobiło. :P

    Budyń! Ja wiem że to BARDZO mało istotne, ale może skomentujesz poczynania
    pisiorstwa w Janowie? Przypomnę że po przyjściu dobrej zmiany wyrzucili
    wieloletniego prezesa bo ponoć komuchem był i w ogóle nie znał się na
    rzeczy. W rezultacie sprzedali ostatnio 14 koni za 1.5 bańki, tyle w 2015
    dostali za jednego konia, w sumie sprzedali za 3x taką kwotę. Rezultat jest
    taki, że kiedyś stadnina była parę baniek na plusie, dzisiaj tyleż samo
    jest na minusie. Przypominam, to jest spółka państwowa, zatem przetracają
    NASZE pieniądze. pisMinister rolnictwa nie widzi jednak problemu. I tak
    jest w zasadzie wszędzie za co wziął się pis, drogi kolego. pis to gówno
    opakowane w złoty papierek.

    --
    Pozdor
    Myjk