    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 13 Aug 2019 05:43:30 -0700 (PDT)
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <9...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5d528767$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 11:48:25 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >zapowiedzial ze jak zlapie wiekszosc to zmieni konstytucje. Chwilowo opozycja mu
    bardzo pomaga zeby wygral. Kukiz chcial prostej ustawy blokujacej mozliwosc wyplat
    zydom kasy. Oczywiscie tylko tej oszukanej kasy bo nic nie mieli do legalnych
    spadkobiercow. Co zrobil pis? Wywalil projekt do kosza. Nawet jak projekt kukizowej
    ustawy dublowal by sie z innymi przepisami to po jej ( nowej konstytucji) uchwaleniu
    podwojnie by nas zabezpieczal przed nienaleznymi zadaniami.

    chciałbym zauważyć że o wypłacie żydom nienaleznej kasy nie decyduje ten czy inny
    świstek papieru tylko siła (lub bezsiła) naszego kraju.
    Nawet gdyby wpisac do dowolnej ustawy czy nawet konstytucji ze zydom nie damy ani
    złotówki to przyjdzie rząd który zechce dać (będzie zmuszony dać) i zrobi to.
    Pretekstem bedzie cos dowolnego np my bedziemy mono przeplacac za amerykanski sprzet
    a amerykanie nadwyzkę przekażą zydom. A złmania konstytucji nie będzie.

    Dlatego należy patrzec dosc szeroko a polityke oprzeć nie na sentymentach (sie juz
    wielokrotnie na tym przewieźlismy) a na zasadzie: co nam możesz zrobić i co nam
    możesz dać. Wiec trzeba dzialac tak by amerykanom oplacalo sie trzymac swoich zydów
    na smyczy.

    b.