  • Data: 2010-10-17 17:40:39
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > To niech kuzyn wynajmie gościa z kamerą termowizyjną i poglądaj sobie
    > te szczyty, zobaczysz ile tam ciepła ucieka.
    > I nie pleć bzur że pomijalne, cą to konkretne wartości które można
    > zminimalizować do minimum niewielkim nakładem pracy i środków.

    A umiesz czytać ze zrozumieniem ? Co da ci ocieplenie szczytu, jak dach
    jest nieocieplony. Przecież dachówka/blacha i membrana nie stanowią
    praktycznie żadnego oporu cieplnego. Więc nieużytkowe i nieocieplone od
    góry poddasze będzie zimne, ściana szczytowa również będzie wychładzana
    od wewnątrz. Najgorzej jak się radzi wydawać cudze pieniądze. Powiedz w
    jaki sposób ocieplenie szczytów pomoże jeśli dach jest nieocieplony ?

    rafał