  • Data: 2010-07-01 20:23:18
    Temat: Re: Moje róże w oknie
    Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bbjk pisze:

    > Ładne masz te różyczki :)
    > Moje też pod ciężarem kwiatów chylą się do ziemi, tu ukochane w wiejskim
    > stylu, foto z pozycji żaby:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4bfbd1aad0
    fda684.html
    > a tu resztki innej (bo już przekwitły w zasadzie) ślicznie pachnące:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/71bf751ae6
    4d20fa.html
    > w towarzystwie pieska wszędobylskiego.

    Te moje róże przy Twoich wypadają jak ubodzy krewni. ;) Zdradź
    tajemnicę, co z nimi robisz, że Ci tak rosną. Te białe wyglądają jak ze
    ślubnych żurnali. ;)

    > Za chwilę zakwitną lilie i będzie niespodzianka, bo kupiłam cebulki nie
    > mając pojęcia, jakie.

    Moje lilie to też niespodzianki. O mało co nie wyrwałam ich jako
    chwasty, zanim zakwitły, bo zapomniałam, że wsadziłam na szybko cebulki
    (kłącza?) kupione na targowisku. Kolor okazał się dość dziwny, jutro za
    dnia cyknę fotkę.

    A za linki dziękuję, może skorzystam, bo zaczynam powoli odkrywać w
    sobie moc ogrodniczki. ;)))

    Ewa