    Date: Tue, 30 Sep 2014 07:40:41 +0200
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myszy
    <1...@g...com>
    <5429a242$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5429c0f9$0$12638$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2014-09-29 23:17, Adam pisze:

    > Jezeli ujada przez cala noc to ma jakis powod i z pewnoscia da sie go
    > wyeliminowac (powod, nie psa!).

    Oczywiście, że ma powód: słyszy inne ujadające psy na wsi, gdzieś w oddali.
    W dzień także ma powód, bo szczeka na każdą osobę przechodzącą drogą, na
    każdy przejeżdżający pojazd i każdego psa, który gdzieś tam ujada. Ot
    taki pies z ADHD :)

    > Ja bym poszedl z flaszeczka pogadac jak czlowiek. Ty bys bezbronnego psa trul.

    Akurat z tymi sąsiadami utrzymujemy bardzo dobre, bliskie kontakty.
    Praktycznie co weekend organizujemy imprezy. Ich samych też denerwuje to
    ujadanie, ale nie potrafią sobie z tym poradzić. Pies jest psem
    podwórkowym z legowiskiem w kotłowni, do której ma swobodny dostęp. Pies
    jest nadpobudliwy, a przy tym boi się panicznie wszystkiego i
    wszystkich. Dlatego ujada, kiedy jest sam na podwórku. Typowy
    obszczekiwacz zza płotu, który spierd... do swojej kryjówki jak ktoś
    obcy wejdzie na podwórko.
    Przy okazji: godzinę temu wstałem, siedzę i piję kawę, a pies sąsiada
    cały czas ujada na podwórku.
    Masz pomysł co zrobić z psem, aby tak się nie zachowywał, a przy tym
    żeby mu nie zrobić krzywdy to napisz, bo filozofować to każdy potrafi,
    ale doradzić niewielu.
    Tylko nie pisz bzdur typu "idź z flaszką do sąsiada", bo my z sąsiadem
    systematycznie do siebie chodzimy z flaszką i jak na razie te flaszki ni
    ch....ja nie pomagają.

    Co do myszy to wiem jak się zachowują. Wiem, że mysz, która przed zimą
    wejdzie do domu robi sobie w tym domu kryjówkę na zimę, a jak znajdzie
    pożywienie (zatrutą karmę) to nie odejdzie, tylko będzie mieszkać i
    wpierd....ć, aż zdechnie. Dlatego pierd...enie Kogutka, że trując myszy
    u siebie w domu zatruję świnie, konie, krowy, psy i koty w całej wsi
    jest tylko zwykłym pierd....niem głupot kogoś, kto żyjąc w blokowisku ma
    błędne wyobrażenia o życiu i zachowaniu szkodników.
    Dlatego też pozwoliłem sobie na odpowiedź ironizującą, którą ty
    odebrałeś jak typowy esbek.

    > Tak tak, teraz bedziesz sie wypieral, ze niby zartowales.

    Niczego się nie wypieram, bo problem nie leży po mojej, ale po twojej
    stronie. Jak widać e-motikon :) dla ciebie to za mało, żebyś zrozumiał,
    kiedy żartuję.
    Ty potrzebujesz wyraźnego ostrzeżenia: UWAGA ! BĘDĘ ŻARTOWAŁ !!!! UWAGA!
    POCZĄTEK ŻARTU!!!
    Po żarcie koniecznie napis: KONIEC ŻARTU !!!

    > Patologia to chec otrucia niewinnego psa. Nie sil sie na odpowiedz - kazdy
    > myslacy ma juz o tobie zdanie wyrobione i pisanina tego nie zmieni.

    Nie sil się nie i nie wmawiaj mi, że wiesz lepiej ode mnie co ja myślę i
    co miałem na myśli. Zamiast brnąć w swoim błędnym przeświadczniu i
    przyznać się, że nie zrozumiałeś mojego żartu to starasz się mnie teraz
    przekonać, że ty wiesz lepiej ode mnie co ja myślę. Może jeszcze mnie
    przekonasz, że już otrułem tego psa?
    Od złości do czynów jest bardzo daleka droga. Dla przykładu także i ty
    mnie wkur..., ale nie oznacza to, że noszę się z zamiarem dokonania
    zamachu na twoje życie. Ba..., nawet w odróżnieniu od ciebie nie noszę
    się z zamiarem obicia ci mordy.

    Wyluzuj nieco, bo póki co przejawiasz charakter typowego esbeka, który w
    każdym widzi wroga i najpierw bije po mordzie, a później się zastanawia
    "za co".