  • Data: 2014-09-30 14:02:20
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Sep 2014 04:46:37 -0700 (PDT), Kris

    > W jaki sposób to urządzenie rozpozna kiedy pies zaszczeka
    > a kiedy notorycznie ujada?

    To już domena człowieka, żeby środki zastosował tylko wtedy, kiedy są
    KONIECZNE. Zresztą są i takie modele, co mają zdalne "pieszczenie".

    > Jak ktoś sobie nie potrafi ułożyć psa aby ten nie był uciążliwy dla
    > otoczenia to powinien zrezygnować z posiadania psa

    Jak mi pokażesz jak ułożyć PSA PODWÓRKOWEGO, którego domem jest BUDA, pies
    nie ma W OGÓLE wstępu do domu (poza mrozami), a jego prywatnymi włościami
    cała działka, to pogadamy.

    > i może rybki akwariowe zacząć hodować albo marchewke uprawiać.

    Jest to jakaś alternatywa. Ale wychowanie psa, czy to kuksańcem, krzykiem
    przekupstwem czy niewielką dawką prądu niczym się od siebie nie różni. Może
    wam się to rażenie prądu źle kojarzy z jakimś krzesłem elektrycznym, ale
    możesz wierzyć lub nie, to nic nie boli -- szwagier też miał opory więc
    testował -- a ma za zadanie wytrącić psa z głupkowatego stanu jakim jest
    jałowe UJADANIE.

    > Zakładanie obroży która razi psa prądem gdy ten zaszczeka

    Następny... UJADANIE o 3 w nocy to nie jest ZASZCZEKANIE.

    > to idiotyzm najwyższych lotów.

    Podaj łaskawie swój przepis na ujadającego o 3 w nocy psa.

    > A ciekawi mnie jak to działa w gęstej zabudowie-
    > przecież ludzie miewają sąsiadów, sąsiedzi psy
    > i jak to mądre urządzenie usłyszy szczekanie psa
    > siasiada to tez prądem jebnie?

    Czujnik reagujący na szczekanie, dobre. Przypominam, że obroża zanim
    "porazi" (ależ to groźnie brzmi, co?), daje dwukrotne ostrzeżenie
    dźwiękiem.

    --
    Pozdor
    Myjk