  • Data: 2014-10-01 09:11:12
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 30 Sep 2014 23:54:09 -0700 (PDT), Adam

    > A ja juz rozwiazanie podalem pare razy - isc do behawiorysty, specjalista
    > pomoze psu (i wlascicielowi) na 99,99%, z pewnoscia bez uzywania obrozy
    > elektrycznej.

    To nie jest żadne rozwiazanie, tylko zwyczajny bełkot właściciela
    kanapowca. Odnosisz to ponownie standardowo do swojego psa, bo z innymi
    sytuacjami nie miałeś do czynienia -- co wg ciebie oczywiście oznacza, że
    nie istnieją.

    Behawiorysta poradzi żeby psa zamknąć w domu jak ty to robisz (odseparować
    od tego co się dzieje na zewnątrz i mieć nad nim bezpośrednią kontrolę -- o
    ile w ogóle będzie w domu ujadać, w co wątpię), albo spędzić przy nim za
    każdym razem parę godzin -- a to nie jest żadne rozwiązanie, podobnie jak
    nie jest rozwiązaniem siedzenie i pilnowanie psa po nocy żeby przypadkiem
    nie "wyszedł" z posesji.

    Więc podaj z łaski swojej rozwiązanie, Adasiu zaklinaczu psów, jakie byś
    zastosował na UJADANIE psa w NOCY bez zamykania go w czterech ścianach i
    parogodzinnych nocnych korekt (czy tam nagradzania dobrego zachowania -- to
    też bym chciał zobaczyć lol).

    --
    Pozdor Myjk