    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Date: Sat, 13 Dec 2014 12:28:03 +0100

    W dniu 2014-12-13 11:51, Myjk pisze:
    > Sat, 13 Dec 2014 11:26:38 +0100, Maniek4

    > ROTFL
    >
    > Zdecyduj się w końcu, maniek.

    Skoro nie pisal to po co szczekasz?

    > Wiadomo wszem i wobec, że to ty masz problem z emocjami na punkcie
    > borapotfora. Ostatnio się zapierałeś usilnie, że nie chodzi o kasę aż tu
    > nagle wyjeżdżasz z kolejnym wątkiem, w którym rozbija się tylko i wyłącznie
    > o kasę. :D

    Nie wiem co tam w swojej paranoi widziales, ale nastepnym razem czytaj
    ze zrozumieniem.

    > Najwidoczniej nie znasz netykiety i dlatego zarzucasz grupę swoimi
    > entegami, pomimo, że są grupy gdzie byś się idealnie znalazł.

    Zdecyduj sie. Netykieta czy entegi? Albo choc raz w zyciu przeczytaj
    netykiete, a nie znow uzywasz pojec ktorych nie znasz.

    > Bardziej infantylne niż wyciąganie borapotfora do odpowiedzi, a następnie
    > jego "argumentowanie" swoją miętką pytką? Nie no, weź.

    No dobra. Mozesz sobie nie darowac rowniez nastepnym razem. :-DD

    > Nie będziesz mi mówił co mogę a czego nie mogę.

    A w zyciu. Nigdy nic takiego nie pisalem :-)

    > Wiem co mogę i to do mnie należy decyzja.
    > Przyswój to w końcu.

    No to luzik. Skoro chcesz mnie czytac to jest mi tylko milo. Nie rozumie
    w takim razie po co ten caly cyrk, ze cos pisze. Czytaj tam sobie w
    spokoju dalej. W razie czego pytaj.

    > Te niepoważne też bedę wybierał i komenował jak mi się podoba. Jak sam
    > zauważyłeś, nic ci do tego -- a jak ci się nie podoba że komentuję twoje
    > posty, to ich nie pisz.

    Ciesze sie zatem, ze chcesz czytac moje watki i je komentowac. Inaczej
    pisanie nie ma sensu.

    > Poważnie, masz zrypaną logikę, co udowodniłeś w
    > wielu wątkach, w szczególności popisałeś się wybitnie w wątku o wychowaniu
    > psów.

    W kazdym razie licze na dalsza Twoja lekture i czynny udzial w
    nadchodzacych dyskusjach.

    TK