  • Data: 2015-06-16 12:52:35
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mlm630$65s$...@n...news.atman.pl...

    > O! To tak z ciekawości zapytam (bo sam jestem posiadaczem KDR): z jakich
    > zniżek korzystacie (jeśli to nie tajemnica). Przykładowo moją rodzinkę
    > stać właściwie tylko na zniżkę na lokalnym basenie.

    Korzystamy z Gliwickiej karty, bo tam jesteśmy obecnie zameldowani i
    oczywiście mamy też ogólnopolską.

    Jeśli chodzi o kartę gliwicką to:
    - Kilka razy w miesiącu chodzimy na basen co nas kosztuje 8-9 (zależy jak
    długo siedzimy) zł za 5 osób. (50% zniżki)
    - Raz lub dwa razy w roku jeździmy do śląskiego ZOO
    - W weekendy są darmowe Gliwickie muzea ale to musimy poczekać aż dzieci
    podrosną.
    - Przy wykańczaniu domu korzystaliśmy ze zniżki w hurtowni materiałów
    budowlanych Buster (choć zwykle większa zniżkę miałem jako stały klient)
    - Sporo korzystaliśmy w LeroyMerylin. W prawdzie tylko 5% ale łączyło się to
    z ich promocjami więc np. farby czy panele można było naprawdę tanio kupić.
    Ostatnimi czasy kupujemy tam różne rośliny do ogrodu.

    Jeśli zaś chodzi o kartę krajową to korzystaliśmy w wesołym miasteczku i
    gdzieś jeszcze ale nie pamiętam gdzie. Przy czym karta krajowa jest
    dożywotnia więc jeszcze się na Warszawskie muzea myślę załapiemy :-)

    > Żeby nie było
    > kolorowo: nie korzystamy z niego non-stop, bo zniżki przysługują tylko w
    > soboty i niedziele :-)

    W Gliwicach na basenach zniżki są przez cały tydzień.

    Pozdrawiam
    Ergie