  • Data: 2015-06-16 14:17:10
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-16 o 13:15, Ergie pisze:
    > A czego Ci brakuje? Ja z tych co mi przyszło do głowy to znalazłem tylko
    > Wawel (ale za to on jest _darmowy_ w niektóre dni), a tak to Muzeum Narodowe
    > w Warszawie, Muzeum Wojska Polskiego, Wilanów, Zamek Królewski - wszystkie
    > są, Centrum Nauki Kopernik też jest, Muzeum Narodowe w Krakowie też jest.
    Dobra, tylko ile można razy korzystać z takich lokalnych atrakcji,
    zakładając, że przy dużej rodzinie ma się na to czas w normalnym trybie
    pracy/szkoły. Mnie takie atrakcje ze zniżkami interesowałyby w trakcie
    urlopu, a wtedy zazwyczaj natykałem się na zniżki dla lokalnych
    społeczności.

    > Od znajomych którzy chodzą po górach wiem, że zniżki są w schroniskach PTTK.
    > Osobiście od kiedy mam dzieci nie mam czasu na góry :-) Ale te kart w
    > przeciwieństwie do lokalnych są dożywotnie więc przyjdzie czas i na muzea i
    > na góry :-)
    Między innymi dlatego właśnie napisałem: "moją rodzinkę stać właściwie
    tylko na zniżkę na lokalnym basenie", gdyż moim skromnym zdaniem zniżka
    w rodzaju 5% na nocleg jest tak symboliczna, że nawet nie warta
    wspominania.

    Maciek