  • Data: 2015-06-17 12:05:03
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-17 o 11:43, Budyń pisze:

    > próbowałes kiedys z trójka dzieci do kina sie wybrac? Bo ja i owszem - i raczej
    wymiekam...

    Wystarczy policzyc ile samego VAT placi kilkuosobowa rodzina a ile
    singiel, czy rodzina bez dzieci. Nie mowiac juz o tym, ze w obecnym
    pomylonym systemie na emerytury placzacych tu wolnorynkowcow beda
    skladac sie nasze dziecie. Podobnie skladki trafiajace do NFZ tez beda
    wplywac z pensji dzisiejszych dzieci. Mimo iz jestem przeciwnikiem
    szerokiej redystrybucji dochodu to po pierwsze uwazam, ze forma znizki
    dla rodzin wielodzietnych nie jest rozdawaniem za darmo, a co najwyzej
    zwrotem czesci wplacanych podatkow, po drugie to panstwu w dluzszej
    perspektywie po prostu oplaca sie wspieranie rodzin wielodzietnych. Po
    trzecie to jakis idiotyzm porownywanie rodzin wielodzietnych z patologia.

    Pozdro.. TK