  • Data: 2015-06-17 12:14:49
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 11:51:33 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    wypracowywana przez ludzi. A tych ludzi do pracy trzeba tez zrobic - jesli jest
    problem z demografią to trzeba zachęt. Gyy policzysz szerzej to okaze sie ze
    globalnie opłacało sie podniesc cene na ten basen tym którzy dzieci nie mają.

    > Moze nie maja dzieci bo ich nie stac? Bo maja wszystko drozsze o 11% przez
    > tych, co dzieci maja? ;-)
    >
    > Wez dodatkowo pod uwage te miliardy pln zmarnowane na tych co te programy
    > wymyslaja i wdrazaja.

    ja nie twierdze ze karta ma sens tylko ze wsparcie ma sens.
    Zamiast tworzyc kolejne instytucje doobsługi kart wypłaćmy na kazde dziecko 500zł
    miesiecznie (od 3 dziecka w rodzinie). Wtedy rodzina wyda na co chce tą kase bez
    łaski muzeów.
    A taka kasa byłaby realnym wsparciem i rzeczywista zachętą do zrobienia trzeciego
    dziecka...

    b.