  • Data: 2013-09-12 18:29:36
    Temat: Re: NTS-Energy, IVT, Nibe - która pompa ciepła
    Od: Edyward <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam Ciebie i tej firmy ale cos mi to na spam wyglada - ogladales
    >
    > pompy za 40k i nagle zainteresowales sie pompa za 14? :) To zupelnie inny
    >
    > przedzial cenowy i inny target klientow. Choc marketingowo to fajnie
    >
    > wyglada stawiajac "swoje" pompy obok najlepszych / najdrozszych na rynku ;)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Cóż poradzić, do tej pory znam jedną osobę która ma zamontowana pompę, akurat IVT,
    byłem na konferencji gdzie był przedstawiciel NIBE, a NTS-Energy znalazłem szukając
    firm które zajmują się dystrybucją/montażem na dolnym śląsku. Ostatnią pompę biorę
    pod uwagę ze względu, na nieduża powierzchnie do ogrzania - 120m^2 i zastanawiam się
    czy wogóle instalować coś takiego (biorąc pod uwagę, że nigdy się nie zwróci a
    uwzględniając jedynie komfort użytkowania innych domowników) czy inwestować w piec na
    paliwo stałe.
    Pytanie było czy ktoś używa/używał bo zdechła np. po 4 latach?

    Edyward