    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Thu, 19 Jan 2017 22:32:01 +0100
    <58728c94$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5m2om$sp$1@node2.news.atman.pl>
    <587f3f7e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5nlj2$g5i$1@node2.news.atman.pl>
    <587fa186$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5or8n$ltg$1@node2.news.atman.pl>
    <588002e9$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5q3rb$ku2$1@node1.news.atman.pl>
    <5880b000$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5880de1e$0$646$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 16:41, Uzytkownik pisze:

    > Oczywiście. Jakże mogłem przypisać winę tak zacnemu i świętemu
    > ugrupowaniu jak PiS. To wszystko wina Żydów, lewaków i masonerii, którzy
    > wspólnie uknuli intrygę przeciwko prezesowi. PiS oczywiście twierdzi, że
    > te podatki nie dotkną klientów, bo one mają być zapłacone przez sklepy,
    > banki i TU z własnej kieszeni. Większej głupoty to nie słyszałem.
    >
    > Pomyśl no chłopie logicznie. Nagle w przeciągu roku zaczęli więcej
    > jeździć autami za granicę? Nie! Jeżdżą już od wielu lat i od wielu lat
    > TU kalkulują także i te ryzyka i stopniowo ceny ubezpieczeń były
> [...]

    A kiedy Ty ostatnio likwidowales szkode? Ja w przeciagu roku dwa razy.
    Za pierwszym razem przyjechal jak kiedys likwidator. Firma standardowo
    przelala smieszna kwote liczac, ze blachy kupie na znanym portalu
    aukcyjnym i szczesliwie zostanie mi z tego jakies piec stow. Napisalem
    odwolanie. Firma odpowiedziala mniej wiecej "pocaluj sie jak sie tak
    zegniesz". Wynajalem wiec dreczyciela za 20% ugranej wartosci. Koles
    napisal jedno pismo i na koncie w ciagu tygodnia pojawilo sie mniej
    wiecej dwa razy tyle co zaproponowala firma na poczatku.
    Ostania szkoda zalatwiona na telefon i na podstawie jednego zdjecia,
    praktycznie bez zastrzerzen co do kwoty. Taka jest roznica, ze szkoda
    dzis liczona jest realnie a nie jak wczesniej z prowizji prezesa. Jak
    przypisac to pisowi to tak wlasnie powinno byc. A ze ubezpieczenie
    wzroslo? No coz. Uczciwosc kosztuje.

    Pozdro.. TK