    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Date: Thu, 1 Mar 2012 19:53:30 +0100

    >ci developerzy co fachowo i porządnei budują to będą lub zostaną bankrutami

    Czemu tak sądzisz ?

    Koło mnie jest trzech deweloperów. Deweloperów którzy budują dom pod
    klienta. Zaczynają budowę jak znajdzie się klient. Klient ma możliwości
    zmian i itd ...

    Ci deweloperzy są od kilku lat i zbudowali sporo domów ...

    Jak sam szukałem to pierwsze co zrobiłem to wywiad wsród ludzi którzy tam
    mieszkają. To cudowna studnia wiedzy. Jak coś jest nie tak to od razu
    powiedzą. Powiedzieli mi od razu że dać sobie spokój z wykończeniówką bo
    robią fatalnie i jeszcze kilka szczegółów ...

    Dodatkowo jeszcze powiem że tam gdzie mieszkam sam deweloper budował dla
    siebie dom i jeszcze dla swojej siostry. Domy zostały tak samo zbudowane z
    identycznych materiałów i niczym nie różnią się od pozostałych.

    Sam w swoim domu lekko się zdziwiłem bo np. wszystkie ubytki w styropianie
    robili pianką (a nie jak bardzo często robią "fachowcy" zaprawą murarską) ,
    wyprowadzili stryropian powyżej murłaty i dodatkowo wszystko tam opiankowali
    i itd ...
    Zapewne są pewne wady i itd , ale tragedii nie ma ...

    Chociaż niektórzy z forum opisywali że będą działy się cuda , że po
    pierwszej zimie będzie ciekło , będzie wilgoć właziła i wogóle armagedon ...
    A jakoś dwie zimy dom przeżył , przeżył olbrzymie ilości śniegu na dachu ,
    niesamowitą wichurę , ulewy i zero wilgoci i "podsiąkania".