eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    From: "PioPio" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Date: Sat, 25 Dec 2010 11:42:07 +0000 (UTC)

    > mylisz i plączesz razem 2 różne sprawy
    > Janek twierdzi (ja zresztą tez) ze solary sa nieopłacalne z
    > ekonomicznego punktu widzenia

    A co według Ciebie jest opłacalne z ekonomicznego punktu widzenia????
    Bardzo jestem ciekaw.
    Dokładnie każdą technologię można określić jako nieekonomiczną, zawsze gdzieś
    powstają straty itp itd.
    Co według was znaczy nieopłacalny ekonomicznie bo widzę, że nie do końca
    rozumiecie co to określenie oznacza. Nieopłacalne ekonomicznie jest jeżdżenie
    Mercedesem bo kosztuje dużo więcej niż maluch a i pali dużo więcej. A jakoś
    kurczę widzę, że całkiem sporo Merców jeździ.

    > a ty mieszasz to z innymi aspektami (prawdopodobnie z ekologia, modą,
    > designem)

    Nie koledzy ja nie mieszam tylko określenie nieopłacalny ekonomicznie musie
    mieć odniesienie w stosunku do czego bo inaczej nie ma sensu. Ja nie bronię
    solarów, bo sam się bardzo poważnie zastanawiam czy w ogóle warto je montować
    ale argument, że są nieekonomiczne jest lekko mówiąc w ogóle nie trafiony bo
    akurat ten aspekt u mnie jest pod sam koniec listy za i przeciw.

    > tak wiec teza
    > solary sa nieopłacalnym źródłem energii jest ciągle aktualna i trzeba to
    > powtarzać zeby fałsz nie stal sie prawda
    >
    > to tak samo jak z tupolewem, jesli 1000 razy bedzie sie powtarzać ze to
    > byl zamach to w końcu wszyscy stwierdza ze byl to zamach.

    Michale, bardzo się cieszę, że sprowadzasz tą dyskusję do absurdu.
    Wobec czego ja w podobnym tonie mogę wywnioskować, że ktoś kto montuje solary
    głosował za PO a jak ktoś grzeje prądem to na pewno głosował na PiS.
    Absurd - być może ale można go tak samo łatwo udowodnić jak jakieś tam strzały
    w 7 sekundzie.