    Date: Fri, 29 Mar 2013 21:37:13 +0100
    From: "M." <...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    <kip4ba$40h$1@usenet.news.interia.pl> <kipurm$t4f$2@dont-email.me>
    <5150adb1$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kiru64$8ip$6@dont-email.me> <kj2csl$ifu$1@usenet.news.interia.pl>
    <kj46lq$4sn$6@dont-email.me> <5155c9d8$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj4rld$u97$8@dont-email.me>

    W dniu 2013-03-29 20:56, masti pisze:

    > na razie to ty usiłujesz coś obalić. Ale coraz bardziej mam wrażenie, ez
    > conajwyzej flaszkę

    Cóż za naukowe podejście. Argument spod budki z piwem.

    > na razie to ty zamiast nauki serwujesz wiarę w GO. Ale cóż taką to mamy
    > obecnie naukę

    Nie przypisuj innym tego, co sam robisz. AGW jest dobrze potwierdzoną
    teorią, popartą potężną ilością publikacji naukowych w recenzowanych
    czasopismach.

    Cytowania do tych artykułów były w godzinnym wykładzie pokazującym
    historię przewidywań klimatologów.

    Tutaj masz dalsze informacje
    NASA: http://climate.nasa.gov/scientific-consensus
    American Physical Society: http://www.aps.org/policy/statements/07_1.cfm
    American Institute of Physics: http://www.aip.org/history/climate/index.htm

    Tutaj coś po polsku
    http://www.igf.fuw.edu.pl/~mnurek/Globalne_ociepleni
    e-okiem-fizyka-konwersatorium.pdf

    tutaj coś prostym językiem:
    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/1646/klimat-zmien
    ial-sie-zawsze-cz-1

    itd. itp.

    To wynik 5 minut google. Znalazłem setki prac i materiałów naukowych i
    popularno-naukowych na temat AGW. Ale ty i tak nic nie przeczytasz,
    tylko znowu zapodasz jakąś brednię.

    Czekam teraz na podanie przez ciebie KILKU NAUKOWYCH źródeł na
    potwierdzenie twoich hipotez. Założę się, że nie podasz żadnego źródła,
    bo tez hipotezy nie masz żadnej.

    M.