  • Data: 2013-03-30 18:03:35
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 30 Mar 2013 17:12:31 +0100 osobnik zwany M. napisał:

> [...]
    ial-sie-
    zawsze...-

    > Na takiej:
    >
    > tu maszy wyjaśnione w prosty sposób z odniesieniem do publikacji
    > naukowych
    > http://doskonaleszare.blox.pl/2011/01/FAQ-Klimat-i-j
    ego-zmiany.html

    > a tu masz prosto ale ze wzorami
    > http://pilaster.blog.onet.pl/2008/12/16/globalne-oci
    eplenie-model-
    matematyczny/

    "Tekst na temat największego współczesnego mitu, czyli rzekomego wpływu
    ludzkich emisji dwutlenku węgla na gkobalne zmiany klimatyczne
    opublikowałem w wersji skróconej w tygodniku ,,Najwyższy Czas" nr 937/938"

    Nie wiedziałem, że Najwyższy Czas jest pismem naukowym gdzie publikuje
    się recenzowane prace. A teraz pokaż gdzie ten "model matematyczny"
    zgadza się ze wzrostem w 1970 i jak zgadza się z ociepleniem klimatu w
    czasach po zlodowaceniu. Bo autor "artykułu" jakoś zapomniał. Pomijając,
    ze jest to bełkot porównywalny jedynie z teorią smoleńską

    > A przeczytałeś?
    >
    > Podałem ci linki do setek prac naukowych opisujących globalne
    > ocieplenie.

    a nie potrafisz z nich wyjąć jednej prostej odpowiedzi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?