  • Data: 2009-07-15 07:19:17
    Temat: Re: No i konflikt z wykonawcą
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3ihjk$e80$1@opal.futuro.pl...

    > No ale przyznał się szef, że "stale nie patrzył co robią pracownicy".
    > Właśnie wszystko zerwałem sam i żeby czegoś nie przykryli. Zresztą
    > przyznał się w końcu do fuszerki.
    > Są w plecy klej, siatkę i ze 4 dni roboty. Tylko przez głupotę. Klej był
    > ich więc paragon sami wezmą w hurtowni :-)

    Bo szef jest dupa.
    Mnie jak klient zaczął pouczać, ze to powinno się trobić w tem, a nie w ten
    sposób to mu grzecznie wytłumaczyłem "Proszę pana ja robię takimi metodami i
    według takiej technologii, która jest powszechnie stosowana. Oczywiście jak
    pan chce to panu zrobię tak jak pan sobie życzy, ale wtedy moja praca będzie
    3 razy droższa i nie sądzę, aby było pana stać, bo chciał pan przecież jak
    najtaniej". Jeżeli panu nie odpowiada cena lub ta technologia, którą robię
    to żegnam, bo kilku innych normalnych klientów czeka na moją pracę i na tę
    technologię (tu jeszcze małe wyjaśnienie, gościowi się zamarzyło żeby całą
    instalację CO lutować twardym lutem (mosiądź) zamiast lutem miękkim (cyną).