  • Data: 2016-06-27 16:08:25
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 15:55:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dzisiaj czy za 5-10-15 lat? Bo kredyt hipoteczny to dla niektórych zobowiązanie na
    lat 45 nawet

    *ZAWSZE*. No i moim zdaniem branie na dluzej niz 30 lat to glupota, rata
    to jakies grosze wiecej wychodzi.

    > PS
    > Ciągle nie odpowiedziałeś czy czytasz wszystko co podpisujesz.
    > W kwestii tych IDIOTÓW mi chodzi dla przypomnienia

    Czytam wszystko co tyczy sie kwestii finansowych. Patrze w tabele oplat i
    prowizji. A jak chce skorzystac z jakiejs opcji, o ktorej wczesniej np.
    nie mialem pojecia, ze jest (bo dolozyli etc - przykladowo ekspresowy
    przelew) to patrze w cennik, nim wykonam. Jednak naprawde trudno oczekiwac,
    ze ktos biorac "kredyt WALUTOWY" nie wiedzial, ze on jest zwiazany z WALUTA :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.