  • Data: 2016-06-27 16:23:20
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 16:08:26 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    Ale kredyt bierzemy w walucie, w ktorej zarabiamy.
> [...]
    Ci co dzisiaj w GBP zarabiają to powinni kredyt w GBP zgodnie z powyższym brać. Tylko
    sporo z nich za 3 lata może już w GBP nie zarabiać.
    Wiec ta zasada żeby brać w tym w czym się zxarabia to taka złota nie jest
    > *ZAWSZE*. No i moim zdaniem branie na dluzej niz 30 lat to glupota,
    Nawet 30to niezbyt rozsądne wg mnie ale mniejsza o to
    > Czytam wszystko co tyczy sie kwestii finansowych. Patrze w tabele oplat i
    > prowizji. A jak chce skorzystac z jakiejs opcji, o ktorej wczesniej np.
    > nie mialem pojecia, ze jest (bo dolozyli etc - przykladowo ekspresowy
    > przelew) to patrze w cennik, nim wykonam.
    Czyli tak ponad 70 stron przy koncie w Raiifeisen.
    W innych podobnie.
    Zastanawia mnie czy te prawie kilkuset stronicowe komplety dokumentów do np prostego
    produktu jakim jest konto osobiste to nie są tworzone specjalnie tak zagmatwane i
    obszerne żeby jakby co jelenia za rogi

    > Jednak naprawde trudno oczekiwac, ze ktos biorac "kredyt WALUTOWY" nie >wiedzial,
    ze on jest zwiazany z WALUTA :-)
    Tak na marginesie to w 99% nie były kredyty walutowe tylko denominowane.