    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Nowa pralka
    Date: Thu, 23 Jul 2009 12:27:34 +0200

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 11:56:28 +0200, slonko napisał(a):

    > (...)po za tym , ze mozna zdemontowac dolna
    > szuflade. typ pralki to (AQXXF 127) czy jakos tak. Rownie dobrze mozna
    > by na niej polozyc blok ołowiu - tak samo idiotyczne rozwiazanie.

    Bardzo mnie zaintrygowała sprawa demontażu dolnej szuflady, ponieważ w
    zamyśle miałam kiedyś kupno takiej pralki, tj z szufladą na dole. I właśnie
    mnie zastanawiało to, czy aby taka szuflada nie mogłaby pogarszać
    stabilności pralki... bo przecież to tak, jakby ciężkie wirujące urządzenie
    postawić na watłej, pustej skrzynce...