eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-07 08:40:57
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kccubc$que$1@news.task.gda.pl...

    > Ja zwolennikiem Tuska nie jestem, ale nie widze roznicy jakos szczegolnie.
    > To co wybudowano za Gierka skutecznie przejedzono rowniez za jego
    > polityka,

    Tyle że po Gierku jest co sprzedawać przez 22 lata.

    > Bo to jest monopol panstwowy. Slyszales napewno, ze w imie przyszlych
    > inwestycji podniesie sie cene za prad. To tak jakby pani w spozywczym
    > podniosla ceny bo chce kupic nowy asortyment. Dla mnie to paranoja i nic
    > wiecej.

    Owszem paranoja, ale nie monopol państwowy lecz sprywatyzowane oddzielne
    spółki i dlatego tym bardziej idiotyczne, bo jakim prawem mam fundować
    prywacie warsztat pracy?

    > Wyrwano, bo polaczenia byly nierentowne. Wlasnie o to chodzi, ze jak
    > ludzie maja swoje samochody to pociagami jezdza mniej. Takie czasy.

    Maniek. Weź jeszcze raz przeczytaj co napisałem. Piszę o tym że Gierek miał
    inne priorytety. Wszyscy się przyczepili do tych autostrad a nie widzą że
    wtedy kolej była rozbudowana bo aut mało kto miał. Dzisiaj aut jest więcej,
    więc stawia się na transport drogowy i wyrywa nierentowne tory.
    Swoją szosą idiotą jest ten kto postawił na transport drogowy jeśli chodzi o
    transport towarów. Same szkody z tego.

    Marek