eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Sun, 6 Jan 2013 19:08:17 +0100

    4CX250 wrote:

    > Oj Maniek. Ale to nie za Gierka było. Od prawdy i ty nie uciekniesz.
    > Choćbyś nie wiem jak próbował czarować Gierkowe błędy, to nie da się
    > tu ukryć jednego:
    > Gierek wybudował prawie 10mln mieszkań, setki fabryk. Tyle tego, że
    > sprzedawać przez 22 lata jest co sprzedawać i jeszcze nie wszystko
    > sprzedano. Cała infrastruktura kolejowa, energetyczna, gazownicza.
    > Gdyby nie Gierek, to by dzisiaj tych enionów, pkp cargo, pgnigów i
    > tauronów i całej reszty nie było. Gierek to wszystko postawił za
    > 50mld $. W IV RP za 300mld $ wybudowano 1/1000 tego co Gierkowi się
> [...]

    jezu chłopie ale pierdolisz... wybacz ale inaczej tego nie można nazwać...

    Ludzie nie protestują w gruncie rzeczy żyją całkiem dobrze, sporo lepiej niż
    za komuny.

    Zauważ że problemem komuny były braki towarów, nawet jak miałeś za co kupić
    to i tak nie miałeś czego kupić. A jak już coś było to była to tandeta,
    cholerna tandeta. Gierek nabrał kredytów których nie był w żaden sposób w
    stanie spłacić. Brał kredyty znacznie powyżej zdolności kredytowej państwa,
    spora część tej forsa została przeżarta.

    Zgadza sie trochę też zbudowano i bogu dzięki ale wartość tego nie była
    jakoś kosmicznie wielka.

    Ile to warte okazało sie post faktum.

    Choćby słynna autostrada... kraków katowice, którą praktycznie wybudowano
    od nowa :)

    pomijajac że prowadziła z nikod do nikąd :)