eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-07 08:10:28
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > widzisz drogi kolego...
    >
    > wymóg odbioru domu jednorodzinnego prywatnego to bezedura. Od tego jest
    > ubezpieczyciel.

    Dlaczego każesz mi się ubezpieczać ? A jeśli nie chcę ? To mogę mieszkać
    w spierniczonym konstrukcyjnie domu i nic nikomu do tego ? Rozumiem, ze
    wywieszam tabliczkę o niebezpieczeństwie, żeby listonosz wiedział w co
    się pakuje.

    > Państwo nakłada na ciebie cała listę bezsensownych obowiązków które
    > musisz spełnić bóg wie po co.
    >
    > Odbiór powienen wyglądać tak, składasz papier gdzie jest napisane,
    > oświadczam za zakończyłem budowę domu zgodnie z pozwoleniem na budowę.
    > koniec kropka podpis.

    Znając realia oraz śledząc od dłuższego czasu grupę śmiem twierdzić, że
    bezpieczniej by było rozdawać trotyl.

    > Teraz w kwestii śmieci. wystarczyło wprowadzić zasadę że na wezwanie
    > masz obowiązek przedstawić imienne dowody opłacenia w każdym miesiącu
    > wywozu śmieci. I już 90% kombinatorów jest udupionych.

    Racja. Tak w jednej gminie przyłączali szambiarzy do kanalizacji. Kazali
    pokazywać rachunki za wywóz nieczystości. Jak ktoś miał to ok, jak nie
    to prosili o badanie szczelności szamba. Nagle cała wieś ochoczo
    podłączyła się do kanalizy.