eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <i...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    Date: 18 May 2021 15:59:57 GMT

    > Czyli uważasz że jeśli na rynku pojawi się dużo nowego towaru w
    > cenie niższej niż przed pojawieniem się.

    Ale dlaczego miałby sie pojawic?
    Bo znalazłes na allegro szope bez ocieplenia za 55 tysiecy to ci sie
    wydaje ze za 100tysiecy zaczna powstawac domy na potege?
    Czy w całym watku pijawiło sie chociaz jedno wyliczenie dajace chociaz
    pol podstawy do takiego szacowania?
    Dlaczego ceny domów nagle miałyby spasc? Bo oszczedzisz na kierbudzie i
    planie?
    Ja bym bardzo chciał zeby domy staniały ale nie rozumiem, skad
    przekonanie ze jest na to szansa?

    > Na dodatek trochę
    > dotowanego.

    O jakich dotacjach mowisz?

    > To stary używany towar nie dość że nie zmieni ceny to
    > jeszcze zdrożeje.

    Zdrozeje bo drozeja materiały a jeżeli jeszcze pojawi sie dodatkowy
    popyt za którym nie nadaza podaz to jakim cudem miałby taniec?

    > Czyli jeśli pojawił by się samochód elektryczny
    > tańszy o polowe, ale i trochę gorszy bo mający zamiast 450
    > kilometrów na ładowaniu 250 kilometrów, z gwarancją państwa na
    > 1/3 kredytu. I możliwością umorzenia jego części. To stare i
    > trochę lepsze samochody elektryczne których finansowe udogodnienia
    > nie dotyczą będą drożały, czegoś takiego Marks z Engelsem by nie
    > wymyślili a ty z radem daliście rade.

    Mowisz o jednym z tych milionów samochodów co 2 lata temu gosc bedacy
    prezesem tej firmy obiecał ze dzis beda pierwsze auta zjezdzac z linii
    produkcyjnych?
    Dobry przykład - gratuluje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis