eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-20 00:07:59
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 19 maja 2021 o 22:53:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    jest ile nowych domów powstanie. Jak dostatecznie dużo to dotychczasowe nieruchomości
    stanieją.

    > Tak, tak. Będą te dotychczasowe nieruchomości dokładać gratis do paczek
    > chipsów, a na te pipidówkopisówki wszyscy rzucą się jak szczerbaci na
    > suchary :)
    Wczesnej napisałem że stworzona przez rząd sytuacja bije w dzisiejszych posiadaczy
    nieruchomości. Jesli plan wejdzie w życie i zrobi się popularny nastąpi drastyczna
    przecena wcześniej zbudowanych nieruchomosci. Smaczku może dodać podatek katastralny
    powiązany z metrażem. Zabronisz rządzącym zrobić taki podatek?
> [...]
    > podlegać pozwoleniom. Prawo powinno być tak skonstruowane, że każdy
    > powinien mieć prawo postawienia domu jednorodzinnego, mieszkalnego oraz
    > zabudowań gospodarczych o dowolnej powierzchni użytkowej na działce
    > stanowiącej własność. Oczywiście z zachowaniem odpowiednich odległości.
    >
    > Podobnie też każdy obywatel powinien mieć prawo wycięcia drzew na
    > własnej działce i dowolnego dysponowania drzewostanem. Pozwolenia
    > powinny być wydawane tylko i wyłącznie na budynki mieszkalne
    > wielorodzinne oraz pod działalność gospodarczą.
    Dlaczego jak inni się zesrales że to ma być dom do70m?. Dom do 70m nie podlega
    pewnej procedurze. Ktoś kto chce na zezwolenie i kierownikiem budowy stawia dom od
    70,1m?. W takiej sytuacji też dostanie 100 tysięcy poręczenia państwa na wkład
    własny. A jak pomimo chęci zbudowania na kredyt domu 500m nie będzie miał
    dostatecznych zarobków na spłatę kredytu to z banku nic nie dostanie i żadnego domu
    nie zbuduje ani mieszkania nie kupi.