  • Data: 2015-01-04 09:13:49
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-04 o 01:32, Maniek4 pisze:

    > Punkt powstania wszechswiata i to co bylo wczesniej to idealny punkt
    > by wykluczyc Boga.
    > Tym czasem mamy Kopernika zakonnika i wscieklych antykatolikow
    > wmawiajacych nam wierzenia w sredniowiecze. Nie trzeba byc szczegolnie
    > rozwinietym umyslowo by zauwazyc roznice. Mozemy godzinami rozprawiac
    > do dyrdymalach, ale moze zajmimy sie nauka. To ponoc Wasza domena i
    > udowodnijmy brak Boga.
    > chcesz sprobowac nauki?
    >
    > Pozdro.. TK

    A co powiesz na temat skąd się wzięli ludzie?
    Pismo Święte uczy, że stworzył ich Bóg, a pierwszymi ludźmi na Ziemi
    byli Adam i Ewa.
    Tak uczono do póki niejaki Darwin nie stworzył teorii, a szereg
    naukowców nie udowodniło, że człowiek i całe życie na Ziemi do
    aktualnego stanu rzeczy doszło drogą ewolucji.
    KK przez wiele lat walczył z teorią Darwina, ale pod naporem siły
    argumentów naukowych w końcu zaczął akceptować.
    Oczywiście w tej materii KK musiał nieco zmienić swoje przekonania i
    obecnie teologowie w wielkiej łaskawości nie zaprzeczają teorii Darwina,
    stwierdzając ponadto, że Biblii nie należy trozumieć dosłownie.
    Moim zdaniem teologia to nauka kombinowania jak udowadniać, aby zawsze
    było na naszemu.