  • Data: 2015-01-11 11:44:35
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:m8s7u6$ju1$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Własciwie to każdy komunista po II wojnie swiatowej przez sam fakt ze
    > przystąpił do komuny wspierał okupanta. Jesli tego nie nazwac złem to nie
    > wiem jak inaczej.

    I vice versa, każdy katolik który uczestniczy w obrzędach funkcjonariuszy
    Franciszka, począwszy od lat 90-tych, uczestniczy w obrzędach szatana.
    Tylko szatan mógł przekształcić Kościół w partię polityczną
    i sprawić by funkcjonariusze partii Franciszka zastąpili funkcjonariuszy PZPR.
    Jedna "wiodąca siła narodu" zastąpiła drugą "wiodącą siłę narodu".

    > A jakies nazwisko komuszego swietego dasz?

    święty Oleksy, święty Lenin, święty Marx, święty Engels,
    jest jeszcze dużo innych komunistów którzy zgineli za wiarę.

    > Widzsz, poczucie sprawiedliwosci mówi ze powinno sie tych ludzi, jakby nie
    > było przestawicieli okupanta, osądzić.

    Czyli obecnie okupantem jest partia Franciszka.