  • Data: 2015-01-12 10:13:00
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 09:44:40 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > A jakiś paragraf?

    Ergi - dałes mu sie podpuscic - przeciez to kompletnie nie ma nic wspolnego z KK, a
    on to wyciagnal bo go jakos strasznia zjarala poprzednia dyskusja.

    > Tyle katolicy, a moim zdaniem decyduje intencja. Ten tygodnik sam przyznał
    > że robi to tylko po to by zwiększyć sprzedaż więc ja to potępiam. Dla mnie
    > te karykatury są po prostu płytkie - ot poziom naszego "nie". Co oczywiście
    > w żaden sposób nie usprawiedliwia zamachowców.

    Co do samego zdarzenia:
    Laicka francja z wiodącą poprawnoscia polityczną absolutnie nie umie sobie poradzic z
    mniejszoscią islamską. Z jednej strony należy potępic ich terroryzm, narastającą siłę
    zagrażająca istnieniu panstwa francuskiego, ale z drugiej poprawnosc nie pozwoli tego
    uczynic.
    Czasopisemko owo jest strasznie płytkie i szmatławe, z tekstami bardzo odstającymi
    nawet od owej liberalnej europy.
    I zobaczcie co sie dzieje - cała wierchuszka europejska gromadzi sie na marszu w
    obronie tego szmatławca, którego z obrzydzenia nie wziela by nigdy do ręki.
    Efektywnosc zamachu wzrosła natychmiast o milion procent - młodzi, niezdecydowani
    muzułmanie widzą europejczykow stających solidarnie w obronie gazety pokazującą
    mahometa w obrzydliwych kontekstach - i przestają byc niezdecydowani.
    Głupota i krótkowzrocznosc europejskich elit jest porażająca...

    b.