  • Data: 2015-01-11 13:53:10
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 13:45:01 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jaja sobie robisz?
    > Za komuny w sklepach papierniczych można było kupić porządne zestawy
    > kreślarskie Skala i takie też miałem.
    > Ołówki? Jak sięgam pamięcią były zawsze i zawsze miałem obsesję na
    > punkcie dobrych długopisów oraz automatycznych ołówków z cieniutkimi
    > wkładami. Od czasów szkoły podstawowej zawsze mam przy sobie taki ołówek
    > oraz dobry długopis. Nie przypominam sobie, abym miał kiedykolwiek
    > problem z zakupem takowych za komuny.
    > Problemy zaczęły się dopiero za czasów kapitalizmu, bo w sklepach
> [...]

    Nie wytłumaczysz. To są ofiary taniej i chujowej propagandy rodem z gazety
    wybiórczej. Nie żyli wtedy, nie widzieli. PRL było normalnym państwem jakich wtedy na
    Świecie było sporo. System musiał się wypierdolić bo żaden system nie jest w stanie
    zrobić wszystkim dobrze. Zwłaszcza jak nikomu się nie chce pracować. Za chwilę wejdą
    że nie można było wyjeżdżać za granicę. I to też będzie kłamstwo.