    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n3qih4$1cn$1@node1.news.atman.pl>
    <56614fb3$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <566191b8$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5662dad8$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5662ef4a$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56632a89$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    Date: Sat, 5 Dec 2015 21:06:31 +0100

    W dniu 2015-12-05 o 20:24, Budyń pisze:
    > pytanie nie jest idiotyczne - gdybysmy rozmawiali o islamie to
    > groziłyby ci przeróżne przykrosci łącznie obowiązkiem upraweiania
    > religii lub śmiercią. Wiec rzeczwiscie religie mogą teoretyczne być
    > wredne a jedna z nich rzeczywiscie jest. Doświadczyłes czegos choc
    > troche porównywalnego? Oczywiscie ze nie -biadolisz i wydziwiasz
    > tylko. Ataków katoli na niekatoli nie ma - a jesli uwazasz inaczej to
    > daj przykłady. Znajdziesz cos wiecej niz jakies pyskówki?
    > zwykle ataki dokonywane sa przez media. Np wałkowanie ksiądza pedofila w kółko -
    mimo ze statystycznie wsród ksiezy to jest 100x mniejsze zjawisko niz gdzie indziej.

    To uważasz, że nie powinno się w ogóle o tym mówić, a księża co najwyżej
    za takie czyny powinni być przenoszeni do innej parafii i broń Boże żeby
    się w to wpierd....ł prokurator, bo to jest tylko i wyłącznie w decyzji
    Diecezji?

    > Gdybys bankowi robił taka nieuczciwą reklame to by cie pozwali i kazali płacic.
    Kosciół w mediach można opluwac do woli.

    Mówienie o pedofilii księdza to jest atak na cały kościół? :)
    Czytasz to co piszesz?

    > Ale u nas to tak jest luz, na nowoczesnym zachodzie juz nie mozna choinki postawic,
    a w stanach wystawic jasełek. Bo obraża :)

    Masz na to jakiś dowód?

    > domyslam sie formy wypowiedzi - ty ich nazwiez bezczelnymi, oni cie inaczj i sie
    rozkręca :) Nie wiem jak to wygląda, ale katol powinien sie zachowac przyzwoicie.
    Jesli tak nie robi to zle postępuje. Tyle ze to nie dowód na fałszywosc religii jako
    takiej.

    Ale są Katolikami czy nie, skoro robią to w obronie wiary katolickiej?