    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 7 Dec 2015 15:07:43 -0800 (PST)
    <7...@g...com>
    <n444fl$aef$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@g...com>
    <n4461u$gpi$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <n4472d$kt1$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <n44a17$11d$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <n44rhk$bpp$1@dont-email.me>
    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    From: Budyń <b...@r...pl>

    Kapelinder napisał:
> [...]
    potrafia/nie chcą sytuacji analizowac w ówczesnych realiach historycznych. Trzymaj
    sie czasów współczesnych to pogadamy.

    szkoda ze czesc kleru nie potrafiła stanąć moralnie wyżej niż własne plemienne
    pochodzenie - mówie tu o tej czesci, którzy zachowali sie jak zbrodniarze. Bo
    przeciez wielu było porządnych, i wielu tych porządnych straciło zycie broniąc
    niewinnych.

    religie a o walke plemion. Kto bronil tutsich to go zabijali, niezaleznie czy był
    cywilem czy klerem, katolem czy nie. Ofiary wsród kleru tez były. Nie wiem w jakich
    proporcjach.

    > i dalej są. Nawet hierarchami. I ordery od Prezydenta dostają

    dalej juz sobie przetwarzaj po swojemu, pewnie masz jakąs wizje biskupa co z maczetą
    latał i głowy obcinał. Se miej, na to nie poradze. No i duda zły bo order takiemu
    dał, ech...

    b.