    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Wed, 7 May 2014 20:06:04 +0200

    >Mylisz się, w 2011 chyba już zaczeli budowę nordstreamu,
    >a sprawa jest za czasów kaczki i tego jestem pewien, glośno było o tym bo
    >z rurą miał iść światłowód i kaczka pluła się że nie będzie nad nim
    >kontroli.

    nie moge sie dogrzebac bo kiedys cos faktycznie o swiatłowodzie było. No
    powiedzmy ze kaczor to wstrzymał.
    schetyna
    9039,Schetyna_ws__gazociagu_Jamal_II__Nie_mozemy_byc
    _zakladnikami.html
    piechociński
    http://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/1043027,Pie
    chocinski-o-rezygnacji-Rosjan-z-Jamalu-II-nic-sie-ni
    e-stalo

    a wychodzi na to ze ten głupi kaczor był przeciw , natomiast PO też było
    przeciw - ale to była dobra i wywazona decyzja decyzja. Tak masz wbudowane -
    zły kaczor :)

    >A dzisiejsza klasa polityczna jak i dziennikarska to szambo z małymi
    >wyjątkami.

    bo ta klasa polityczna, za wyjątkiem prawicy, to spadkobiercy i beneficjenci
    układu z komuchami.

    >Kto, kaczka? chyba żarty sobie stroisz, bum gospodarczy, pieniadze płyną
    >szerokim strumieniem a on zamiast zmniejszyć długi to wyrzucał pieniądze w
    >błoto.

    skąd ty masz takie dane? Ja wiem - ty nie masz danych, ty masz wrażenia
    wbudowane prze tvn.
    Popatrz sobie na wykresik i zobacz co sie działo za kaczora
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,14250856,Bez_OF
    E_nizszy_dlug_publiczny__Tylko_o_ile_.html

    >A jak się zaczął kryzys to jego radą było powiększanie długu.

    Owszem tez mi sie to nie podobało. Ale to jedna z metod zarządzania kryzysem
    gospodarczym. Tusek powieksza dług bez umiaru - ale to kaczor jest zły.
    Standart.

    >No pewnie, najlepiej kupować od Norwegów jeszcze droższy niż od ruskiego,
    >jak widzę to ty też masz takie same "proste" rady jak kaczka. Jakby gaz z
    >zachodu miał dobrą cenę to już dawno by zrobili 30km łacznika z Niemcami.

    a ty znasz słowo dywersyfikacja? A bezpieczenstwo energetyczne? Kupuje sie z
    różnych żródeł, nawet tych droższych tak aby w razie awantury z jednym
    dostawca nie zostac na lodzie. Proste.
    A jak siedzisz na pasku u ruskich to ci mogą dyktowac dowolną cene, jest
    nieco taniej niz od norwegów ale i tak drogo. Gdybysmy mieli ze 3 dostawców
    to od ruskich mozna by było wynegocjowac znacznie lepszą cene.

    >A tak jesteśmy w czrnej dupie, a na dodatek jeszcze oszołomy z kaczką na
    >czele jeżdzili na ukrainę i podjudzali do buntu, no to teraz mamy za swoje
    >i jemy tą żabę, a kaczka dureń teraz udaje że nic się stało i że to nie on.

    jezdzili wszyscy ale to kaczka jest oszołomem :-) A polska racją stanu jest
    aby ukraina była strefą buforową miedzy nami a ruskimi. Zatem podpuszczenie
    ukrainców z naszego punktu widzenia było słuszne.

    b.