    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 7 May 2014 16:19:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 00:30:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Rzecz z powiekszaniem dlugu nie jest jakas utopia. Osobiscie nie
    > popieram tej tezy w rozpatrywanym okresie, ale pompowanie gotowki w
    > gospodarke jest jej pobudzaniem. Mniejsza o szczegoly. To samo zrobiono
    > w USA.

    Tylko w co w Polsce wpompowano ta kase rownowartosci dlugu publicznego?
    W nic sensownego. W durne projekty unijne, ktorych nikt normalny by sie
    nie podjal gdyby nie "darmowa" kasa z UE. W projekty ktore nie przynosza
    zadnych zyskow. W projekty ktore kosztowaly XX% wiecej niz kosztowalyby
    gdyby robic je bez dotacji - tylko dlatego, ze unia wymaga chorej
    papierkologii do wszystkiego i goni karami i terminami. A ze wszystko szybko,
    szybciej - to i kontrola mniejsza wiec mozna wiecej nakrasc :)

    Gospodarke mozna pobudzac jak sie pompuje kase w inwestycje, ktore maja
    szanse przyniesc zyski. A u nas robi sie portale internetowe za 50 baniek
    dla bezdomnych, organizuje sie kompletnie pozbawione sensu kursy roznego
    typu (kowalstwo artystyczne albo kurs wikliniarstwa;) albo rozdaje miliony
    chcac zrobic z nieradzacego sobie w zyciu bezrobotnego sprytnego
    przedsiebiorce :-) To jest tak glupie ze az boli, wiekszosc firm
    korzystajacych z dotacji dla bezrobotnych nie zarobila ani zlotowki i
    wiekszosc jest likwidowana po uplywie terminow w umowach (zwykle po roku).

    Dac komus, kto nie potrafi sam sobie zorganizowac pracy na rynku dotacje
    po to zeby m.in. organizowal prace innym to jak dac narty Malysza pierwszemu
    lepszemu przechodniowi i liczyc ze zdobedzie zloty medal na olimpiadzie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.