    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Tue, 13 May 2014 14:46:54 +0200
    <lk698q$eeb$16@dont-email.me> <lk7qhs$tql$1@news.task.gda.pl>
    <lk85nh$gkf$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <lk8cvj$r21$1@speranza.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <lk8jrj$cnf$1@speranza.aioe.org>
    <1...@g...com>
    <lk8nhb$m4a$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lk90dm$d7a$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lk9jri$ctp$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    <lka4f4$ic4$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lksuj5$tu2$2@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2014-05-13 13:38, Adam pisze:

    > Ale z czym konkretnie sie nie zgadzasz w tym artykule?
    > Dla mnie wszystko jasne, zrozumiale, bo logiczne. Trudno z tym nawet jakos
    > dyskutowac :)

    Nie czytalem artykulu. Zdanie Korwina znam i z nim sie nie zgadzam.
    Niezaleznie od tego czy jakiemus niepelnosprawnemu ono sie podoba czy nie.
    Jesli chodzi o mnie to niepelnosprawnych sportowcow podziwiam za ich
    determinacje. My zdrowi pewnie nigdy nie bedziemy poddani takiej probie
    i to nie tylko w sensie fizycznym. Uwazam, ze przewazajaca wiekszosc z
    nas przy nich to cieniasy z Korwinem na czele. Zeby wygadywac podobne
    brednie to trzeba miec bardzo niska wrazliwosc, albo nie byc dotknietym
    przez los w taki sposob, by zrozumiec co znaczy miec pasje i sie
    podniesc. Jezeli ci ludzie maja mozliwosci wziecia udzialu w czyms takim
    jak olimpiada i przede wszystkim chca, bo zdaje sie nikt ich tam na sile
    nie wypycha to niech to robia. Z drugiej strony mozemy odwrocic kota
    ogonem i spytac czymze wielkim jest wspolzawodnictwo ludzi sprawnych?
    Zadna to sztuka jezdzic na lodzie jak ma sie obie nogi i rece. A ze
    jedni szybciej, inni wolniej to co w tym dziwnego?
    Uwazasz, ze materialna pomoc zamiast olimpiady sprawi, ze poczuja sie
    zdrowsi? Ze wielu wroci do normalnego zycia? Kolejne podjazdy i windy
    cos w nich zmienia? Nic nie zmienia jezeli ci ludzie nie beda
    zdeterminowani. Uprawianie sportu dla wielu jest mozliwoscia powrotu do
    zycia wogole. Uwierzenia w siebie, a nie tylko chodzenia do bankomatu po
    niewydane pieniadze na olimpiade i zycie w depresji. Obawiam sie, ze
    gowno ten Korwin wogole wie na ten temat. Zamienic pasje na bankomat....
    Tez mi wyjscie.

    Pozdro.. TK