    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Tue, 13 May 2014 15:48:30 +0200
    <lk698q$eeb$16@dont-email.me> <lk7qhs$tql$1@news.task.gda.pl>
    <lk85nh$gkf$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <lk8cvj$r21$1@speranza.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <lk8jrj$cnf$1@speranza.aioe.org>
    <1...@g...com>
    <lk8nhb$m4a$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lk90dm$d7a$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lk9jri$ctp$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    <lka4f4$ic4$1@speranza.aioe.org>
    <a...@g...com>
    <lksuj5$tu2$2@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lkt47v$ago$1@usenet.news.interia.pl>
    <4...@g...com>

    W dniu 2014-05-13 15:00, Adam pisze:

    > Z Toba tez sie zgadzam. Tylko do tego wszystkiego nie trzeba olimpiady i
    > wydawanych na nie milionow :)

    Nie wiem Adam czy trzeba czy nie. Ja lubie patrzec w krotkich co prawda
    relacjach na ich zadowolone twarze po wygranej. Przy nich mamy niemal
    wszystko. Dom rodzine, prace i zdrowie przede wszystkim, a mimo to nie
    ma na naszych twarzach takiej radosci. Pewnie to wszystko przychodzi nam
    znacznie latwiej jak im ich sukcesy. To uczy wielkiej pokory, a jednak
    ciagle narzekamy. Mysle, ze jak ktos chce to poza samym obrazem w tych
    relacjach zobaczy cos wiecej niz tylko kulawych na nartach. Ten sam
    obraz dla innych kulawych moze byc lepsza terapia niz dziesiatki
    oplacanych specjalistow, zatrudnionych przy nich na codzien. Mysle, ze
    trudno doszukac sie tu konkretnych kwot. A ranga olimpiady tez napewno
    ich dowartosciowuje, tym bardziej, ze sami tam jezdza i sami w
    wiekszosci u nas pozyskuja srodki na wyjazdy i treningi. Naprawde mozemy
    sie od nich tylko uczyc.

    Pozdro.. TK