eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Fri, 5 Feb 2016 19:25:32 -0000 (UTC)
    <n92c35$lip$1@dont-email.me> <n92ceb$2ra$13@usenet.news.interia.pl>
    <n92cg1$n8e$1@dont-email.me> <n92ds2$2ra$14@usenet.news.interia.pl>
    <n92ef9$v3r$1@dont-email.me> <n92fdg$2ra$15@usenet.news.interia.pl>
    <n92gad$6mi$1@dont-email.me> <n92hd6$2ra$16@usenet.news.interia.pl>
    <n92ii4$g02$1@dont-email.me> <n92kbk$t4u$1@usenet.news.interia.pl>
    <n92keq$npt$1@dont-email.me> <n92l70$t4u$3@usenet.news.interia.pl>

    niebieski wrote:

    > No przecież to "nie brać" dotyczy tych, którzy mają dopiero zacząć
    > oszczędzać zna swoją emeryturę. Zaczynasz próbować łapać mnie za słówka.

    to zacytuję cały akapit:
    "Zamierza nie brać, bo każdy ma się ubezpieczyć indywidualnie. Mówimy
    opieniądzach które powinny być już teraz na kontach emerytalnych,tylko
    te państwo ma obowiązek wypłacić."

    a co z tymi, którzy są w okresie przejściowym czyli już płacą a mają za
    mało czasu by zebrać kasę na emeryturę?

    > Mam znowu powtórzyć to co napisałem wcześniej? OK:
    >
    > "Skoro twierdzimy, że w państwie prawa własność jest chroniona, to nie
    > zastanawiajmy czy te konta uzupełnić, tylko jak. Można to było zrobić
    > wcześniej, tak jak pisałem, ale nie było woli politycznej, tylko
    > działano w myśl zasady "jakoś tam będzie". Teraz większość
    > przedsiębiorstw jest już sprywatyzowana i przejedzona, ale nie wszystko.
    > Są szpitale, szkoły, kopalnie, itp. Brakuje tylko przyzwoitości rządzącym."

    odpowiesz w końcu skąd weźmiesz te pieniądze? bo ich nie ma.
    i skąd weźmiesz pieniądze na wypłaty już przyznanych emerytur?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?