  • Data: 2014-07-24 10:06:54
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Frez" napisał w wiadomości grup

    > Gadałem ze znajomym gliniarzem- skurwiele zakładają kaptur lub kominiarkę
    > i nawet jak dostaniesz cynk o włamie, to i tak będzie za późno i brak
    > dowodów:-(

    Dupa nie policjant.

    Jak policjant chce to z nagrania wiele może wyczytać. Kluczowe jest słowo
    "chcieć".
    No ale to nie miejsce aby wypisywać jak można zidentyfikować menela. Lepiej
    niech sobie myślą że w kapturze są bezkarni niż jakby mieli się dowiedzieć
    jak mają się lepiej maskować.

    Jak pisałem kluczowa jest jakość nagrania a więc dobre oświetlenie.

    Pozdrawiam
    Ergie