  • Data: 2014-07-24 11:16:04
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 10:50:21 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Wg "zwolenników" Thermomuru, brak mostków termicznych, dzięki odpowiednim
    > kształtkom, to jedna z podstawowych zalet tego systemu.

    Tzn. konkretnie ktorych? :) W stosunku do sciany 1W to moze tak ale 2W ma
    przykryte chyba wszystkie mozliwe mostki.

    Jedynie sensowniej jest tam prawdopodobnie zrobione wykonczenie gory tj.
    okolica murlaty ale z tego co pamietam to te ksztaltki kosztuja wlasnie
    horrendalne pieniadze :)

    Ja bym nie chcial miec styro od srodka, za duzo wad (miekki tynk).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.