  • Data: 2011-09-21 18:52:50
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-09-2011 o 21:39:12 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 19-09-2011 o 23:11:14 Maniek4 <r...@l...pl> napisa?(a):

    > Wyswietlil mi sie drugi link Adama, ta ciagle nie istnieje.
    >
    > I co ja Janusz ja poradze na to, ze dla Ciebie ponad polowa grubosci
    > sciany
    > ponizej ocieplenia posadzki o temp. 8-9C jest glupota?
    Ale o co ci chodzi? jak jest ściana odizolowana od zewn a tak jest na tym
    rysunku
    to ma temp ziemi, to ile wg ciebie ma ona mieć?

    > Gdyby to byly
    > glupoty, to izotermy w newralgicznym rogu mialy by lagodny przebieg, a
    > nie
    > kat prosty.
    Ja tam kąta prostego nie widzę, widzę łągodne przejście temp, rysunek to
    dobrze
    oddaje bo to jest pewnie zrzut programu do analizy rozkładu temp.
    Rysunek ładnie pokazuje jak ciepło się zatrzymuje na pionowej izolacji
    ścian jak i
    na poziomej izolacji wylewki. Wylewka ma temp >15st a izolacja pod nią 8-9
    st.

    --
    Pozdr
    JanuszK